pondělí 29. května 2017

Těm, kteří VZESTUPUJÍ SE SVOJÍ FYZICKOU STRUKTUROU



Originál publikovala Alexandra Meadors 25.5.2017

Zpráva od Hlavního Tvůrce:

Zde jsou některé informace pro část poslední fáze vzestupu, kterou nyní prožíváme. Nastal čas, aby ti z vás, kteří vzestupují s fyzickou skořápkou, vědomě učinili novou volbu. Tato volba není určena všem, ani si ji všichni nevyberou. Všichni musí pochopit, že každý vzestoupí a půjde tam, kde by měl být. Tato zpráva je speciálně prezentována těm, kteří vzestupují s fyzickou skořápkou. Navrhuji, abyste je uvedená prohlášení vyslovili nahlas. Mějte na paměti, že musíte vědomě zvolit následující:

JÁ přijímám a dostávám veškerou planetární práci vykonanou v můj prospěch, pro všechny mé aspekty, pro všechny mé dědičné linie a pro všechny mé výtvory před kvantovým propletením.

JÁ se tomuto procesu vzdávám. JÁ končím s jeho odmítáním. Končím s jeho sabotováním. JÁ končím s tím dovolovat ostatním, aby mě od tohoto procesu blokovali nebo odvraceli, ať již existuji kdekoliv.

JÁ si volím svou nejvyšší realitu s touto zkušeností, s nejvyšším výsledkem pro mě a všechny mé aspekty, celou mojí rodovou linii a všechny mé výtvory před kvantovým zapletením, ať už existujeme kdekoli.

JÁ se probouzím a aktivuji pro sebe všechny systémy hvězdných bran, všechny aspekty mé bytosti, všechny mé rodové linie a všechny mé výtvory před kvantovým propletením, ať už existujeme kdekoli.

JÁ končím se všemi svými příběhy a falešnými identitami o tom, kdo si myslím, že jsem/byl jsem, kým jsou/kým byly všechny mé aspekty, kým jsou/kým byly všechny mé rodové linie, a všechny mé výtvory před kvantovým propletením, ať už existujeme kdekoliv.

JÁ dovoluji všem starým cestám a časovým liniím, aby pro mě nyní zhroutily všechny mé aspekty, všechny mé rodové linie, a všechny mé výtvory před kvantovým propletením, ať už existujeme kdekoli.

Tím, že tyto výroky pronesete si dovolíte vstoupit do jednoty se všemi částmi sebe sama. Dovoluje si být uzdraveni, spouštíte a katalyzujete uvolnění od všech nízko-dimenzionálních lidí, míst a věcí, kde jste uvíznutí, nebo, kde jste byli uvíznutí. Nejenom, že to umožňuje, abyste vy a vaše aspekty byly sjednoceny, ale přivádí vás to všechny do jednoty s novou fyzickou krystalickou strukturou, do které přecházíte.

Uvidíte, jak se do vás vkládají části sebe sama, uvidíte probleskávat mnohé tváře a těla. Může se to velmi podobat rolodexu (Poznámka překladatele: otáčivý vizitkář - https://en.wikipedia.org/wiki/Rolodex), nebo můžete vidět některé části sebe sama vyvstávat a jiné odcházet, vstávat z těla a vstupovat do něj, anebo se to může projevit mnohými jinými způsoby.

Během tohoto procesu se můžete setkat se závratěmi, proto pijete spoustu vody a dopřejte si dodatečný odpočinek, pokud jej potřebujete. Může to trvat několik dní, než to zpracujete.

Jakmile je toto uvolňování dokončeno, zadejte následující:

JÁ si volím a přijímám svou novou cestu a své nové zkušenosti.

JÁ jsem nyní připraven(a) přijímat všechny věci, které jsem se rozhodl(a) učit a prožít na této své nové cestě pro mě, pro všechny aspekty mé bytosti, pro všechny mé rodové linie a pro všechny mé výtvory před kvantovým zapletením, ať už existujeme kdekoli.

JÁ chápu, že se zde jedná o přemosťující proces, který mě má přesunout z mé v současnosti zažívané zkušenosti na další stupeň.

Toto je čas velké radosti a úlevy! Jen buďte otevření, abyste přijali vše, co pro vás bylo uděláno.

Láska # 5

Hlavní tvůrce

Sektoru Stvoření



Prosíme ohodnoťte a podpořte naši práci:

1)
Mrkněte na některou z reklam,
na kterou se dostanete z reklamních bannerů
umístěných na blogu.

2)
Platba převodem na účet u KB:
107-6034340297/0100, v.s. 8888
IBAN: CZ4801000001076034340297
BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX

Připojte se k naší FB skupině:


Prosíme sdílejte odkaz na tento blog: