pondělí 26. září 2016

Imunitní systém vás dokáže ochránit

Zde jsou všechny články, které jsem v poslední době přidal na jednom místě, všechny souvisí jeden s druhým a dohromady vytvářejí krásný ucelený obraz toho, že imunitní systém vás dokáže ochránit před čímkoliv a přizpůsobit se čemukoliv, ačkoliv je pro to potřeba uvědomit si jisté zásady, jisté potřeby, které lidské tělo má
Stojí za pozornost
Martin Semerád pro Prepare for Change CZ/SK
Rozcestník
Jelikož jsem nadšenej z toho, že s vámi můžu sdílet nové informace, které se ke mě dostali o fungování lidského těla, toho, že vše v těle stojí a padá na imunitním systému a to vše podané ve velmi lidské, prosté a snadno srozumitelné podobě tak jsem se rozhodl vytvořit ...
Rozcestník
Zde budou všechny články, které jsem v poslední době přidal na jednom místě, všechny souvisí jeden s druhým a dohromady vytvářejí krásný ucelený obraz toho, že imunitní systém vás dokáže ochránit před čímkoliv a přizpůsobit se čemukoliv, ačkoliv je pro to potřeba uvědomit si jisté zásady, jisté potřeby, které lidské tělo má :)
Zde to je:
Bashar - Detoxikace a léčení těla pomocí Vitamínu C a MSM
MSM a Vitamín C
MSM a Vitamín C jako léčba rakoviny část 1.
Co způsobuje rakovinu
MSM a Vitamín C jako léčba rakoviny část 2.
Bashar - Perfektní zdraví
Tady to máte :)
Začněte pěkně od začátku