pondělí 1. srpna 2016

Aktualizace - Sphere Being Alliance



Publikováno 1.8.2016

Aktualizace/Připravovaný brýfing: Po týdnech, kdy jsem neměl žádný kontakt s SSP nebo s Lt. Col. Gonzalesem jsem byl překvapený, když jsem ho viděl, jak stojí vedle mě poté, co jsem byl přepraven na schůzku s Raw-Tier-Eir, Raw-Rain-Eir a Raw-Mare-Eir, na které byl přítomen také “Zlatá Trojúhelníková Hlava”. Toto setkání proběhlo po pěti krátkých setkáních s Kaaree z Anshar. Měl jsem i další kontakty, ze kterých jsem si nemohl pomoci, ale byl jsem v šoku, to bylo mezi výše zmiňovanou periodou. Gonzales vypadal jako vyměněný a v druhé části našeho setkání tam bylo mnoho lidí ze skupiny Mayské odštěpenecké civilizace (Se kterými je Gonzáles nyní velmi propojen). Byl celý vysmátý a bez zamračeného výrazu, který jsem na něm dříve viděl každou chvíli. Nabídl mi od SSP alliance olivovou větev. Také jsem obdržel hodně specifický brýfing od Tear-Eir a od Gonzalese, během těch posledních setkání. Nejenom, že čelíme energetickým změnám, ale bylo mi vysvětleno, že prožíváme spojování “časových realit” (K tomu jsem se dotazoval na “Mandelův Efekt, o kterém jsem se poslední dobou dozvěděl). My jsem v tomto okamžiku na křižovatce naší časové reality, kdy má naše kolektivní vědomí krátký časový úsek na to, aby dotlačilo naši sdílenou realitu na optimální časovou linii. Ty energetické změny mají vliv na všechny lidi kolem nás a činí je neefektivními a bez motivace, během tohoto období. Tento vliv energií jsem pocítil jak sám na sobě, tak na lidech kolem sebe. Doufám, že celkový report napíšu den nebo dva dny po pohřbu mojí tety, který je v pondělí. Pokud by to vypadalo, že to nebude z mé strany možné, pak tento brýfing předám Dr. Michaelu Sallovi, aby to sepsal on. Ten je v současné době na návštěvě v Austrálii u rodiny, a kde má přednáškové turné. Mnohokrát děkuji všem, kteří jste mi poslali condolence a slova podpory v tomto posledním týdnu. Opravdu to pro mě hodně znamená, že je venku tolik lidí, kteří svoji energii věnují pro časovou linii plného odhalení, která by prospěla všem členům našeho druhu. Bohužel máme ve své rase také mnoho dalších, kteří se vzdali apatii, strachu, chamtivosti, a podpoře svých systémů víry a ega. Bude nutné, abychom zabrali všichni dohromady, abychom se dostali do té optimální časové osy reality. Každý jeden z nás je v tomto stejně nepostradatelný jako každý jiný.

Děkuji vám.

Corey Good


Prosíme ohodnoťte naše překladatele a podpořte naši práci: 



1)
Mrkněte na některou z reklam,
na kterou se dostanete z reklamních bannerů
umístěných na blogu.

2)
Platba převodem na účet u KB:
107-6034340297/0100, v.s. 8888
IBAN: CZ4801000001076034340297
BIC/SWIFT kód: KOMBCZPPXXX


Připojte se k naší FB skupině:

https://www.facebook.com/groups/1552114588364251/


Prosíme sdílejte odkaz na tento blog:

http://bod-zlomu.blogspot.cz/